Top Module Empty
powered_by.png, 1 kB
FORUMET - Det gamle
Kawasaki Z1300 Forum for alle
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.
Glemt passord?
_GEN_GOTOBOTTOM Legg inn svar Foretrukket: 0
TRÅD: Sv:Motorproblem
#1062
Motorproblem 25/08/2013 21:15  
fusker når motor blir varm,etter ca 6 km kjøring. sjekket det elektriske byttet alt av mistenkelige koplinger, byttet coiler med ledninger og plugger, sjekket ventiler alle er nu innenfor toleranse, innsug på nr 5 hang på. skyter litt i forgassere når den ruses usikker på hvilken syl. sjekket flottørhøyde, synkronisert forgassere så godt som mulig brukte tre klokker. pilotskruv etter boka. ingen ulyd i motor. har noen ideer. Når den fusker blir det buldrene innsug støy når jeg drar på.
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
#1064
Vabis ()
Ikke pålogget
Sv:Motorproblem 04/09/2013 21:30  
Jeg hadde samme problemet på den KZ'n jeg hadde, der var det membranet i den gasseren som hører til sylinder 1 og 2. Når jeg dro gass så var det akkurat som den manglet luft, det stemmer jo forsåvidt da stemplet ikke løfter seg like mye som de andre. Kjøpte tre nye membraner på E-bay, sykkelen funket knall etter det.
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
#1066
Sv:Motorproblem 09/09/2013 21:08  
Har sjekket membraner, finner ut at alle gamle 1300 skal ha for motstand orignalt. Denne sykkelen fikk jeg uten, hadde ikke tenkt over dette men gikk igjennom el shema, det står der. Lurer på om coiler får for høy spenning og går varme, bestilt for motstand på Ebay.
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
#1068
Vabis ()
Ikke pålogget
Sv:Motorproblem 24/09/2013 23:58  
Kjempebra at du fant feilen, da sviver de 6 i skjønn symfoni tenker jeg.
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
_GEN_GOTOTOP Legg inn svar
Forumløsning : FireBoard
© 2024 Kawasaki Z1300 Club Norway - Organisasjonsnr 986782109 - En alenestående og spisset motorsykkelklubb!
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.