Top Module Empty
powered_by.png, 1 kB
FORUMET - Det gamle
Kawasaki Z1300 Forum for alle
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.
Glemt passord?
_GEN_GOTOBOTTOM Legg inn svar Foretrukket: 0
TRÅD: Sv:Bak brems
#366
Bak brems 30/05/2009 15:02  
Når jeg skulle en liten prøvetur med min kz 1300 merket jeg at bak bremsen ikke virket. Den har virket tidligere. Når jeg pumper pedalen opp og ned bygges ikke noe trykk opp. Jeg sjekket at bremsevæske beholderen var full, åpnet også opp lufteskruen og det kom væske ut når jeg trykket pedalen ned. Er det luft som har kommet i systemet tror dere?
Ronnie
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
#367
Sv:Bak brems 30/05/2009 15:12  
hvis bremsevesken er gammel kan det svare seg å skifte den.

Roar
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
#868
Helge ()
Ikke pålogget
Sv:Bak brems 18/03/2012 23:10  
Noe nytt om denne saken? Jeg har samme problem selv etter rep-kit.Noe feil har jeg gjort og jeg får ikke tak i et komplett system bak under tusenlappen.
Helge Z1300 1979A1 - Den 5. Z1300 i Norge
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
#869
Sv:Bak brems 19/03/2012 21:00  
Gammel brebseveske tar til seg kondens, det skal ikke mye til for at en oppbremsing varmer opp så mye opp at det koker, etter det blir det luftbobler, da er det tid for skifte.
Det finns enkle vakum tanker der du drar bremseveske ned og ut luftenippel, kan være løsning for å få ut luft. Desse selges på biltema, du kan også bruke samme vakumtank som brukes ved oljeskift hvis du har tilgang på det.
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
_GEN_GOTOTOP Legg inn svar
Forumløsning : FireBoard
© 2024 Kawasaki Z1300 Club Norway - Organisasjonsnr 986782109 - En alenestående og spisset motorsykkelklubb!
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.