-----------KLUBBEFFEKTER-----------

Tskjorter og hansker!

powered_by.png, 1 kB
Kawasaki Z1300 Forum for alle
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.
Glemt passord?
_GEN_GOTOBOTTOM Legg inn svar Foretrukket: 0
TRÅD: Lakk motor
Lakk motor 23/09/2012 16:58  
Hallo igjen.
Skal begynne å montere sammen alle løse deler, motor rengjort og sandblåst, lurer på om jeg kan bruke vanelig spraylakk eller må det varmebestandig lakk til her.
Lurer litt på om jeg får problemer med biltilsynet når det står et 6 til 1 anlegg på sykkelen.
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Helge ()
Brukere pålogget nå
Sv:Lakk motor 28/09/2012 16:02  
Jeg har fått lakkert motor med en varmebestandig lakk og vil anbefale det. Fikk lakkert mitt på et lakkverksted. Har likevel litt problemer med at lakken blir myk og løsner i varmeområder, spesielt der hvor det ikke ble helt rent og fritt for kjemikalie før lakking. Med vanlig lakk vil nok det holde mindre.

Så lenge lydkravet overholdes så er ikke 6-1 anlegg et problem. De vil kreve test av det da de sikkert forstår at anlegget ikke er originalt, spesielt hvis det bråker mer enn vanlig....
Helge Z1300 1979A1 - Den 5. Z1300 i Norge
Sv:Lakk motor 29/09/2012 16:06  
Har fått godkjent 6-1 uten støytest men da må potta være emerket.
For grensen er 86 db på det rare målingene som foretas.
Vet ikke hvor i landet du er

Roar
Sv:Lakk motor 30/09/2012 08:34  
Holder til i Troms, får satse på at det går igjennom, har langt igjen til godkjenning monterte svingarmen i går. skikkelig trang pasning på bolter til opplagring, fikk de nesten lettere ut enn det å få dem på plass igjen.
Sv:Lakk motor 30/09/2012 08:37  
Hadde jo start før demontering, syntes at den gikk stille. Skal skaffe varmebestandig lakk her.
_GEN_GOTOTOP Legg inn svar
Forumløsning : FireBoard
© 2019 Kawasaki Z1300 Club Norway - Organisasjonsnr 986782109 - En alenestående og spisset motorsykkelklubb!
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.