-----------KLUBBEFFEKTER-----------




Tskjorter og hansker!

powered_by.png, 1 kB
Kawasaki Z1300 Forum for alle
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.
Glemt passord?
_GEN_GOTOBOTTOM Legg inn svar Foretrukket: 0
TRÅD: Justering DynoJet
#905
Helge ()
Brukere pålogget nå
Justering DynoJet 28/03/2012 12:17  
Monterte Dynojet stage II i 2010 og når sykkelen er kaldt og blir varmet opp, soter pluggene for mye og øker sjansen for dårlig tenning. Har justert ned dysene litt, men har ennå ikke kommet i mål der. Tomgangsskruene og blandeskruene er på minimum etter min egen justering (ved lytting på motorgange når motor er god og varm) så der har jeg ikke mer å gå på.

Når motor er god og varm er det ingen problem da alt fuel forbrennes (fører ikke til soting da) og det merkes ved et svært godt pådrag, bedre enn DFI'ene.

Har noen erfaring med en optimal plassering av dysenålene til Dynojet? For de som ikke vet det: disse kan justeres - og der ligger utfordringen.
Helge Z1300 1979A1 - Den 5. Z1300 i Norge
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
_GEN_GOTOTOP Legg inn svar
Forumløsning : FireBoard
© 2019 Kawasaki Z1300 Club Norway - Organisasjonsnr 986782109 - En alenestående og spisset motorsykkelklubb!
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.