-----------KLUBBEFFEKTER-----------

Tskjorter og hansker!

powered_by.png, 1 kB
Kawasaki Z1300 Forum for alle
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.
Glemt passord?
_GEN_GOTOBOTTOM Legg inn svar Foretrukket: 0
TRÅD: Sv:God kveld Kawafolk!
God kveld Kawafolk! 05/03/2015 20:56  
Heisann kjære Kawafolk!
Mitt navn er Kjell Hiller, og eg bur i Lærdal i Sogn og Fjordane.
Etter ein pause fra MC-livet på nokre år (mangeårig Kawamann), gjekk eg i haust til innkjøp av Presidentens Z 1300. Det var for so vidt 2 grunnar at valget falt på ein Z 1300, etter mangen år med diverse r-sykler og videre Kawasaki Zxr 750, Zx7rr og sist Zx12r, tenkte eg at farten måtte roest ned. Det andre var at eg i mangen år hadde gått å tenkt på barndommen min,for på slutten av 70, og tidlig 80 tallet. Da var det stor MC-aktivitet i bygda mi, med alltid det siste og værste av nye Kawasakier i fri dresur rundt på vegane, med dertil fint ekko fra effektanlegg syngende i fjellveggene her. Ein anna medlem i Z 1300 klubben her, Kåre Skjær (populert kalla Gordon), hadde Z-900, Z-1-R m.m.fl, og til sist ein av landets fyrste Z-1300 i fri dresur på vegane her. Det var da eg blei forelska i Z-1300, før maken til lyd som den 6eren leverer, finst det ikkje maken til.
I vinter har tiden gått med til å sortere ut feil og mangler på sykkelen, og der er me nesten i mål, og den skal få mangen kilometer på seg iløpet av sommeren, noko eg gledar meg til.
Men so kjemme det store spørsmålet til medlemane her i klubben. Eg treng litt hjelp til å skaffe litt deler.
Er det nokon som har eit gammalt tidsriktig effektanlegg liggandes, som dei kunne tenka seg å selga? det trenger ikkje våra heilt, da eg har framdelen (6-2-1), og egentlig berre trenger rør med lyddemper fra midt under sykkelen og bak. Det er ikkje viktig om det er i bra stand, da det kan fikses.

Om nokon ønsker å ta kontakt med meg for hyggelig Z 1300 preik eller evnt. turplanlegging på Vestlandet, ta gjerne kontakt på tlf 91718445.

Ha ein fin kveld folkens!
Mvh. Kjell.
  Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Vabis ()
Ikke pålogget
Sv:God kveld Kawafolk! 25/04/2015 08:49  
Hallo Kjell.
Etter litt detektivarbeid har jeg noenlunde sikkert funnet ut at du har en Z1300 med et noe spesielt reg.nr. Denne sykkelen var det en arbeidskamerat av meg som hadde en gang, han kunne så inderlig gjerne ha tenkt seg et bilde av den sykkelen.....
Tror du at det lar seg gjøre??

Har du funnet deg eksos??
Sv:God kveld Kawafolk! 06/07/2015 09:37  
Heisann.
Litt sein med svar her, men det stemmer det med registreringsnu mmeret. Det merklige er at det såg eg ikkje før eg hadde kjøpt sykkelen og var kommet heim!
Prøver å legga ut eit bilde av sykkelen so gamle eigar får sjå.
Akkurat no er forgassarane til ultralydbehandl ing og overhaling, so får me håpa dei blir bra. førstår ikkje korfor det ikkje skal væra fjører mellom vakum membranen og topplokket i forgassarane? Er det nokon her inne som kan gi meg eit fornuftig svar på det? Og i så fall, om det skal væra fjører, gi meg eit tips om kva fjører eg bør kjøpe? (finst ikkje på delefilm).
Er og på jakt etter lyddemperdelen til eit Vance & Hines Megaphone anlegg, lyddemparen kan for so vidt ha stått på korleis sykkel som helst, da den kan tilpassast. Ta kontakt om det er nokon som har ein slik ein liggendes.
_GEN_GOTOTOP Legg inn svar
Forumløsning : FireBoard
© 2019 Kawasaki Z1300 Club Norway - Organisasjonsnr 986782109 - En alenestående og spisset motorsykkelklubb!
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.