Kawasaki Z1300 Club Norway - Nettsiden stenges i 2024 - GÃ¥ til facebookgruppa Z1300
https://www.facebook.com/groups/z1300
|
FORUMET - Det gamle
|
Foretrukket: 0
|
|
TRÅD: Hazard relay
|
|
Hazard relay 30/01/2013 20:58
|
|
Har et problem her, finner ikke ut av denne nødblinken. Når jeg slår på nød blink skjer ingen ting, betjener jeg blinklys samtidig står blinklysrele bare og vibrere, vet noe hvor hazard rele skal stå. Har kontroll på alt elektrisk ellers, fikk tak i ny starter lock out switch, bryter på clutchen på ebay. Ser ut til at det skal stå ved hovedbryter, skal tåle 4 blinklys og hete 552 - 12v,har noen vært borti dette. Har for stort spenningsfall på mateledning fra tenningslås bak til relet, må vel åpne strømpen og lete etter brudd.
|
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
Sv:Hazard relay 18/02/2013 18:46
|
|
Har du prøvd å legge en ledning på utsiden og sjekket at relèet da får nok strøm? Du kan jo bruke orginalstrømme
n som styrestrøm for et 87 relè og få frisk strøm inn fra batteriet om en ektra sikring.
|
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
Sv:Hazard relay 20/02/2013 22:05
|
|
Hadde nok vert en fornuftig løsning, skar opp strømpen til midt under tanken der fant jeg brudd inne i kabel, bare et par cordeller som hang sammen. Nå virker det om enn litt hurtig.Har problem med bryter på venstre side, horn og lyshorn, den er slitt, åpnet flere ganger men ikke bra. Har noen noe slikt liggende?
|
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
Sv:Hazard relay 21/02/2013 20:52
|
|
Er det Z eller KZ? Ã…rsmodell???
|
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
Sv:Hazard relay 21/02/2013 23:00
|
|
Z. 1981
|
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
Sv:Hazard relay 23/02/2013 20:46
|
|
Beklager, jeg har bare til andre siden fra en 1979. Hør med Helge om han kan sette inn en annonse for deg på hjemmesiden, da ser iallefall de det som bare kikker innom.
Ellers så har jeg funnet mye lekkert på E-bay, er det noe spesielt man er på jakt etter så lønner det seg å kikke innom E-bay hver dag. Det som er skjelden vare selges skremmende fort.
|
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
Sv:Hazard relay 24/02/2013 14:32
|
|
Følger med hver dag, men på min sykkel har jeg både horn og lyshorn på samme bryter, det ligger et par på ebay med kun horn på denne knappen, de to ekstra ledningene er ikke på plass. Gjorde et nytt forsøk i går, 95 prosent tilfreds, endret litt på vinkler på fjerer inne i bryteren, bra fungsjon nå håper det varer.
|
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
Sv:Hazard relay 24/02/2013 15:29
|
|
Hallo.
Jeg har også mekket litt på flere av bryterene på 1300. Det morsomme er at dette er såpass gammal teknologi og så overdimensjoner
t at det holder lenge! Min er faring er dårlig kontakt pga. irring på kontaktpunktene
, igjen pga. fuktinntrengnin
g. I tillegg eldes bryterne ihjæl over tid. Lurt å åpne og reingjøre alle delene, la det tørke, smøre med veldig tynt fett der det er riktig. Til slutt kan man gi en god dusj med elektro spray a la CRC 2-26 før de monteres sammen.
-a-
1985 Kawasaki Z1300 DFI --- --- --- --- --- '94 Mercedes-Benz E500 Limited '92 Mercedes-Benz 500E, 6.0 AMG, König kompressor . |
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
Sv:Hazard relay 25/02/2013 18:10
|
|
Hei Oluf. Siden du har hatt litt problemer med blinklysene, så kan det kanskje være noe å lese her: http://
www.dreadsbiker
site.com/Z1300/
indicator_board
.htm -a-
1985 Kawasaki Z1300 DFI --- --- --- --- --- '94 Mercedes-Benz E500 Limited '92 Mercedes-Benz 500E, 6.0 AMG, König kompressor . |
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
Sv:Hazard relay 27/02/2013 17:03
|
|
Det der må gå under tøft,tror nok jeg blir å bruke manuell av på blinklys,har tatt bort elektrisk lås og satt inn en plate for og ha litt friksjon som holder bryter.
|
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
|
|
|
|