Kawasaki Z1300 Club Norway - Nettsiden stenges i 2024 - Gå til facebookgruppa Z1300
https://www.facebook.com/groups/z1300
|
FORUMET - Det gamle
|
Deler til Voyager (1 visning)
Foretrukket: 0
|
|
TRÅD: Deler til Voyager
|
|
Deler til Voyager 04/09/2007 17:45
|
|
Er det noen her inne som har forbindelse med noen som kan skaffe deler til en Voyager? -Har en -85-mod. som trenger ny tenningslås.
Antar iallefall at det er den som er gåen, da det bare blunker kort i instrumentene når jeg vrir om nøkkelen, og det kommer ikke strøm noe sted når nøkkelen står i "normal" posisjon....
Tar imot tips med takk!!
frogs@start.no
|
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet. |
|
Sv:Deler til Voyager 06/09/2007 15:16
|
|
Aller først bør du sjekke med testelampe om strømmen i ledningene inn til låsen er som den skal i enhver posisjon til nøkkelen. Videre kan du sjekke med David i USA-klubben om han har en lås.
Jeg kan sjekke med eiere i svenske-klubben og i vår klubb som kanskje besitter dette, men da må du bli medlem..... Du forstår sikkert.
Dersom du nylig, eller la oss si i løpet av de siste 3mnd har kjøpt sykkelen i butikk, bør du kreve reparasjon uten kostnad for deg.
Uansett, gi meg ditt regnr på ZN. Det samler klubben i allefall på.
mvh Helge Dervo
|
|
|
|
Sv:Deler til Voyager 06/04/2008 00:33
|
|
Fikk tak i tenningslås fra USA gjennom MC Partner på Skedsmokorset. -Tror ikke det finnes det problemet de ikke klarer å løse på Kawa 1300.... Fikk den ikke før "Dyret" var satt inn for vinteren, og har tenkt å koble til neste helg, så jeg vet ikke om det funker....
Reg. nummeret er forresten CL 5986
Som nevnt var problemet at det bare blinket i instrumentene når jeg vred nøkkelen til "på", og idet jeg tidligere har opplevd at sykkelen "dør" under kjøring men tenner til når jeg har trykket på nøkkelen, regner jeg med at låsen er synderen.
-Andre tips mottas med takk, men håper jeg er på veien i løpet av april!
Reg. nummeret er forresten CL 5986
Alt godt fra Frode G.
|
|
|
|
Sv:Deler til Voyager 09/04/2008 02:59
|
|
Etter 8 måneder på stallen uten turning eller tenning startet "Dyret" på første slaget. Litt ujevn første minuttet, men malte som en rasekatt etter hvert. Nå er det bare å skifte olje og skru fast diverse så blir det krusing! Må vel også få smurt opp diverse koblinger. -Det var ikke alt det elektriske som har likt ventetiden like godt!
Sees på veien!!
Frode G.
|
|
|
|
Sv:Deler til Voyager 09/04/2008 15:24
|
|
Dette var vakkert å høre! Skulle ønsker det var min som gikk....men driver man med prosjekt så driver man med prosjekt.
Vi sees sikkert i Eidfjord!
|
|
|
|
|
|
|
|
© 2024 Kawasaki Z1300 Club Norway - Organisasjonsnr 986782109 - En alenestående og spisset motorsykkelklubb!
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.