Top Module Empty
powered_by.png, 1 kB
FORUMET - Det gamle
Kawasaki Z1300 Forum for alle
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.
Glemt passord?
_GEN_GOTOBOTTOM Legg inn svar Foretrukket: 0
TRĆD: Sv:LengdemĂ„l
500AMM ()
Ikke pćlogget
LengdemĂ„l 21/10/2010 12:14  
Hei.

I forbindelse med breddeprosjekte t og konvertering til monoshock, mÄ jeg vite riktig hÞyde pÄ sykkelen bak fÞr jeg begynner Ä lage ny svingarm.

Jeg har gjort noen mÄlinger, men siden jeg har sÄ slappe dempere hadde det vÊrt fint om noen andre kunne tatt mÄl pÄ sine sykler. Jeg forespÞr om 3 mÄl, men de fÞrste to mÄlene er viktigst.

Bildet vises i neste innlegg

-arnt-
  Du mć registrere deg og logge inn for ć kunne skrive i forumet.
500AMM ()
Ikke pćlogget
Sv:LengdemĂ„l 21/10/2010 12:23  
Vabis ()
Ikke pćlogget
Sv:LengdemĂ„l 23/10/2010 20:34  
Skulle gjerne hjulpet deg, men min sykkel er nÄ plukket helt fra hverandre for Ä pusses opp.
500AMM ()
Ikke pćlogget
Sv:LengdemĂ„l 23/10/2010 22:47  
OK, det dukker kanskje opp noen mÄl etterhvert.
Mine mÄlinger viste:
- 41cm ubelastet
- 40cm med 85kg fĂžrer
- 38cm med 85kg+78kg passasjer

Tror kanskje det ikke er sÄ stor forskjell i forhold til en annen 1300, selv om jeg har slappe dempere. Det er ikke gassdempere, men de er ikke sÄ mange Ära, dermed burde fjÊrene fortsatt ha bra spenn.

-arnt-

PS. Har du mye du skal ordne utenom den motorskaden? Du lager kanskje en egen trÄd om det.
Vabis ()
Ikke pćlogget
Sv:LengdemĂ„l 24/10/2010 18:03  
Tja, blir vel full "runde" nÄ. Sykkelen er pusset opp en gang fÞr av en tidligere eier, men den har gÄtt siste 10 Ära ute ved sjÞen og det har satt sine spor.
Plukker den helt ned for lakkering av ramme og diverse nips, tank og denslags burde vel ogsÄ fÄtt seg et nytt lag med farge.
Vi fÄr se hvordan tiden strekker til, holder ogsÄ pÄ Ä pusser opp en lastebil.

PrÞvde Ä legge inn bilde, men fikk ikke til dette. Trodde at det skulle gÄ med Ä lage linker til Photobucket, men den gang ei. MÄ vist bruke enda et program for Ä krympe bildene, men da skjÞnte jeg ingenting. Skal fÄ dattra mi til Ä hjelpe meg nÄr hun en gang har tid.
500AMM ()
Ikke pćlogget
Sv:LengdemĂ„l 26/10/2010 12:20  
Den forumtypen vi benytter her har ikke sÄ stor fleksibilitet og det koster visstnok en del Ä Þke denne. Vedlagt er en link til et bilforum jeg er med pÄ. Denne forumtypen er veldig mye brukt og har stor fleksibilitet pÄ det meste. Men jeg kjenner ikke til kostnadsomfange t pÄ det.
http:// www.500espot.co m/forums/ viewtopic.php? f=12&t=881

Du kan bruke dette resize programmet:
http:// www.picresize.c om/
Det er gratis og lett Ä bruke. Velg "Single Picture" Þverst. For Ä treffe med stÞrrelsen pÄ bildet bÞr man under punkt 2 gÄ inn i menyen Ä velge "Custom Size". Da kan man velge pixels pÄ bildebredde eller hÞyde. Jeg har erfart at dersom man bruker maks. bredden som dette forumet tillater, sÄ blir bittelitt av bildet borte. Sett derfor et par-tre pixel mindre. PÄ liggende bilder er bredden begrensningen, pÄ stÄende bilder er det da hÞyden.

-arnt-
_GEN_GOTOTOP Legg inn svar
Forumlűsning : FireBoard
© 2024 Kawasaki Z1300 Club Norway - Organisasjonsnr 986782109 - En alenestćende og spisset motorsykkelklubb!
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.